Tuesday, July 26, 2022

3wanita yg menagajar aku hidup...

Amalina...1992

​nama yg pernah buat aku terbuai dengan rasa cinta..

​nama yg pernah buat aku beljar erti kedepan..

​Nama yg pernah ajar aku erti kasih syg..

​nama itu yg selalu mempertahan aku dri dikasari..

​nama itu selalu menjadikan aku raja dlm hati nya...

​nama itu selalu menjaga kepentingan aku dlm setiap waktu dan detik..

​dan nama itu jugak yg sangup mempertahankan maruah aku sekeras kerasnya...

​dan nama itu kini hnya tinggal kenangn...kenangan tercipa dek kerna ego seorng perempuan...

adza..1988

​nama itu yg membuang rasa ego ku yg melangit..

​nama itu yg bunuh hati dan perasaan aku dlm diam..

​Nama itu yg buat aku pikir hidup hnya sekali..

​nama itu juga yg membuat aku melepaskn ia dlm bnci...

​nama itu juga yg membuat aku mati dlm kehidupan sendiri...

​tapi sebalik kelemhan nama itu..

ada 1 nama yg buat aku terus berdiri...serong emak yg sgt menghormati aku...

​benar..

​allah tak beri apa yg kita nak..tapi beri apa kita perlu..


adlina..1988

​nama yg pernah membuat aku senyum sendiri. 

Nama yg meruntuh kan segala emosi aku..

Nama itu juga membuat aku diam tnpa bicara..hnya terluwah dengan air mata

​nama yg pernh mengetar seluruh jiwa ku yg telah lama mati..

​nama yg buat aku hidup kembali bersma rasa cinta yg abadi..

​nama itu tak pernh buat otak ku diam sesaat...

​nama itu juga yg buat aku menutup kembali hati yg telah ia curi..

​tapi nama itu akan pergi bersma sang kekasih hati yg dinanti..

​aku paham..hidup xseindah fantasi..


Maaf kan aku..kira nya dulu aku singgah dihati kalian tanpa berterima kasih..maaf kan aku...


No comments:

Post a Comment