Tuesday, July 26, 2022

Wahai anak ku...

Wahai anak ku...

​SAtu hari nnti aku akn pergi dari hidup mu...aku tak pasti sampi bila aku mmpu bertahan menahan  dari terus dilukai oleh mama mu..

​aku benar benar tak pasti..

​kasih ku pada mu lebih tinggi dari aku mengasihi diriku sendiri..tapi kau jgn lupa..cinta ku pada mama mu tiada limit nya...seiring dengan waktu...aku sentiasa mencintai kalian..

​aku tahu...biar pun sejuta pergorbanan yg aku lakukan kan tiada erti dimata mama mu...aku tak berharap untuk dibalas...tapi aku selalu berdoa...akan ada manuisa selepas aku mengasihi kamu dan juga mamamu..meskipun ia bukan la aku...

​WAhai anak ku..

​BEnar..kau tidak kelaur dri rahim ku atau pun mama mu..

​tapi saat kau kelaur dri rahim nya..aku lah insan pertma yg iqamat ditelinga kamu..suara aku kau dgr dulu..kasih ku pada kau waktu itu tiada tandingan nya...

​sampai kan saat itu..mama mu cemburu akan leka ku pada mu..itulah tahap kasih ku pada mu..akan tetapi..satu hari..kasih itu di rentap..aku tak percya..tapi aku berlajar untuk menerima...tak pernh aku menyalah kan kamu..tapi aku ingin benar kau tahu..dihati aku..ada nama kamu..meskipun mama mu telah membuang nama yg ingin aku letak kan kepda kamu...aku reda..aku pasti..saat itu aku tiada hak lgi..

​tiba tiba...

​kau dtng kembali..

​NAnar aku ..jiwa dan sifat ku pada mu telah berubah..

​aku pernah dikasari oleh tubuh kecil mu...

​Jiwa aku terluka dengan perbuatan mu...

​hati retak dengan kerenah mu..

​aku tak betah untuk telan...lantas aku meluwah pada mama mu..

​Dan akhirnya...jiwa ku mati bila mamamu mengata kan "aku fitnah kamu.."..sedih nya aku saat itu...

​seiring dengan perjalann itu..aku bawa hati yg hancur untuk meneruskan kehidupan...aku bukan manusia yg baik..tapi aku berazam..sebelum aku pergi.aku ingin..kamu letakkan allah dihati kamu... Kerna dia la sebaik²nya untuk kamu merayu dan menanggis..meskipun ia tidak kamu lihat...tapi ckup untuk kamu rasaa..ia ada dan sentiasa melihat dan memandang mu...

​WAhai anak ku..

​maaf kan aku..kira nya aku terlambat untuk mengata kan aku syg kan kamu..tapi percya la..xseinci pun perasaan itu berubah..aku layan kamu begitu kerna ingin kamu lebih kuat di dunia yg nyata...bukan fantasi yg tiada penghujung nya....

​27/07/2022

​damia nur husna @ hana humaira husna....

​...........,..........

...

No comments:

Post a Comment