Sunday, July 10, 2022

kenapa ajari aku tak habis

awak ajar saya cara bagaimana untuk mencintai awak
awak ajar saya cara bagaimana untuk menerima kebaikan dan kelemhan dalam diri awak..
awak ajar saya cara bagaimana untuk rindu itu dilepaskan
awak juga ajar saya cara kasih itu termeterai
tapi kenapa…
 
setelah pintu terbuka..janji terbina..
awak lupa untuk ajar saya cara untuk menutup kembali hati
awak lupa ajar saya bagaimana cara untuk rawat luka
awak lupa ajar saya cara untuk menerima keadaan dalam ia tak bersedia..
 
awak..
knp 7tahun lepas awak tak ajar?
Kenapa setelah hati terbuka..?
patut kah saya menutup dengan cara saya sendiri?
Zalim ke saya pada diri saya sendiri..?
sedangkan saat terbuka ia adalah momen paling bermkna untuk saya lewati hari hari tu…
awak tahu permulaan nya bagaimana..
sukar untuk sya pertahan kan..
tapi kenapa setelah semua nya selesai..
awak melukai dan  terus melukai..
sehingga saat ini..
sakit untuk saya perjuangkan..

No comments:

Post a Comment